Powered by Blogger.

Tuesday, March 2, 2010

seeeejukkkk...


skrg musim panas mama plak yg sejuk kan...hehehe...sje nk kepochi...umah mama baru psg air-cond tu yg sejuk jek... en.anep mmg tak tahan panas, mama tgk jugak panas yg mcm mane. qiesya mlm2 mesti berpeluh kalau tdo, mama sejuk die berpeluh, bile berpeluh die akan ngokngek...kjap ek,kjap lg uk...mcm2 bunyi die buat sbb panas. mlm td da ade air-cond, mama plak yg tak boleh tdo sbb terlalu sejuk...huhuu...payah2...

ptg semlm korang dgr tak petir berdentam-dentum, kilat sabung menyabung? takut kan? 1st time mama dgr petir kuat mcm tu... mama rumah tingkat 17 lg real la dgr kan? kalau mama sorang2 kat umah mesti da cuak gile... tak tau la ape petanda @ petunjuk yg Dia nk beri kan?

6 comments:

lin muhamad said...

i pn ngah crik aircond ni.brp ye u beli?ok ke jenama samsung?

irvanqiesy said...

lin: wat mase ni ok, bli dkat seng heng bandar permaisuri, rm988 termasuk 5yrs insurans. tp sy pg seng heng branch lain harga tak sama.

Ayah Khalish Khalisha said...

air-cond baru sey..hehe
oklah..xla hangat sgt eh..ekeke

irvanqiesy said...

ayah khalish-khalisha: ekekekek...hangat2...

Dunia Baru said...

bestttt nyeee ade aircond.....kita padan guna aircond kt opis jek...tk mampu nk pasang kt umh lg..hehehhee...

p/s: betul la...kelik opis smlm petir kuat tol..naik motor pun risau jek..kadang2 terkejut dgr..kuat yg amat smlm...

- la..td silap komen..komen kt topik bwh lak.w.akakakka..jakun weh, tk pandai main blog nih...hehehe

irvanqiesy said...

dunia baru: ekekekek...blaja dr kesilapan... aircond murah jek...xmampu yg mahal2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Quote

Quote

Quote