Powered by Blogger.

Monday, May 4, 2009

hadiah bday irvan

ini adiah dr nenek taty,mmg irvan nk sgt psp ni,nk tahu mane die kenal psp ni,dr gerak geri gasing,pastu,die dok ckp je nk psp.Mil sy janji klu blaja ade peningkatan die akan bli psp.nmpaknye irvan dpt la ape yg di idamkan,mama sponsor bday irvan,nenek acom & tokwan lak blanje irvan mkn kfc,pak long,nenek muna,nenek su bg duit,tq ye semua...

oh, aritu sy blik melaka,tp xbwk camera,qies dpt tgk live ayam,itik,lembu smpai xnak tido tu,kata org bandarkan?xcited die siap ckp2 dgn ayam,qies pon celebrate yg ke-9bln,die da jln 2,3tapak,mulut die mcm mak nenek,ntah ape2 yg die ngomelkan,hubby bwk kami ke pantai puteri,irvan mandi laut tp kami xla,malas nk tuka2 baju.


















































6 comments:

Ayah Khalish said...

wah PSP tuh... pnjam kjp irvan...hehe

kak noor said...

atikah pun dah pandai minta sama ngan irvan..tu ler tgh memikirkan nak beli ke idak utk atikah nnt..tp kalau pinjam irvan punya boleh kann

irvanqiesy said...

hehehe...kne tnye same irvan tu...

irvanqiesy said...

hehehe...kne tnye same irvan tu...

Idida Aziz said...

wahhh canggih beti hadiah bday bebudak zaman skrg....yg ni bukn irvan jer main nanti...papa irvan pon tumpang sama....hehe...hepi blated bday irvan..moga jd budak baik dlm sumer perkara kay

irvanqiesy said...

aah kak ida,bapak die yg lebih2...huhuhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Quote

Quote

Quote