Powered by Blogger.

Wednesday, July 28, 2010

bandar hilir

ini plak jalan masa petang jumaat, jalan2 area bandar hilir, konon nk cr souvenir tapi xde yg menarik la. harga semua boleh tahan mahal, ramai jugak pelancong dr luar yg datang ke melaka. beca kat sana mmg class... sebab dorang mainkan lagu up to date tau, mama tgk yg bwk beca kebanyakannya remaja, ok lah kan, nak naik pon xdelah pk 2,3kali,sebab biasanya org tua kan. kesian tua2 nak kayuh beca.

Alhamdulillah sepanjang kami berjalan2 ni, cuaca sgt la mendung, so rilek je jalan2. dan yang tak besh adalah mama tak sihat ms berjalan, flu... adoi adalah mmg tak besh... eh ckp bahasa ape ni...hahaha...

ok stop cerita layan picas ye...


suka gambar ni...





ceroboh masuk...hihihi...

qiesya n nenek taty




candid



irvan snap...

2 comments:

Lin said...

nak kene pegi lagi...tk puas jalan2 kt melaka..

irvanqiesy said...

tula kita tak sempat naik menara taming sari...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Quote

Quote

Quote