Powered by Blogger.

Wednesday, July 21, 2010

rindu


mama sangat merindui saat pump dan fully bfeed qiesya, banyak pengalaman bfeed yg mama dah lalui, dgn nipple crack, susu down, so smua ni jd pengalaman yg sgt berharga. puas sgt dapat bfeedkan baby tau, baby mmg close dgn kita, manja, alhamdulillah jarang sakit, dan yang penting khasiatnya terjamin, sbb kita sndiri yang produce susukan. syukur sgt dgn nikmat yang di beri. petua2 utk susu maintan adalah sentiasa positif, happy selalu, jauhkan sgt2 dr stress... bila agaknya nak dpat saat2 itu. mungkin akan ada saat itu atau sebaliknya. huhuhu... niat hati belum time nak tambah lagi, harus difikirkan utk ini.

time susu merudum ni



bukan serik utk pregnant tapi, kene pk pelpagai aspek terutama, adakah kita mampu? itu yg pertama, yang ke-2 didikan ini pon sgt penting, yg ke-3 kasih sayang, ke-4 perhatian. oh bila pk kan semua ini mmg mama rs nak letak jawatan la kan....hahaha... apekah?? sbb anak da 2 ni, yang abg ckp, mama dah tak syg abg ke? yang adik plak, bila mama carry baby die turut mencelah. nak manage anak2 zaman sekarang ni, bukan senang tau.

2 org yang sgt disayangi


kesimpulannya saya serah pada ketua keluarga saya utk buat keputusan... hahahaha... sbb soalan bila nak tambah anak? ni dah ramai yang tnya...ekekekek

minum susu mama sy jd mcm ni...



papa sila siapkan paper work ye....ekekekeke...

i'Allah kalau rezeki tidak kemana kan?

2 comments:

Dyana said...

kan bagus klu susu akak bnyk mcm ni.. kesian mikayla.. :(

irvanqiesy said...

huhuhu... rezeki masing2...kene kuatkan semangat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Quote

Quote

Quote